Ogólne Warunki Rezerwacji Apartamentów Dla Klientów Indywidualnych w Apartpark Baltic Home sp. z o. o.
Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, płatności za rezerwację oraz ważności rezerwacji.
Sposób dokonania rezerwacji
Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez: a) wypełnienie i podpisanie formularza rezerwacji na stronie internetowej oraz przesłanie go do recepcji w formie elektronicznej; b) przesłanie zamówienia rezerwacyjnego w formie pisemnej: listem poleconym, faksem lub w formie elektronicznej (e-mail); c) telefoniczne zamówienie pobytu; d) osobiste, pisemne potwierdzenie rezerwacji w Recepcji.
Po dokonaniu rezerwacji, zgodnie z procedurą opisaną powyżej, recepcja Baltic Home sp. z o. o., ul. Uzdrowiskowa 11/3, 72-600 Świnoujście, NIP 855 15 31 507, REGON 320015086 w ciągu 48 godzin prześle na wskazany przez Państwa adres lub numer faksu potwierdzenie rezerwacji (z wyjątkiem przypadku opisanego w pkt. d powyżej), który winno zostać podpisany oraz odesłany zwrotnie. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie firmę rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa zadatku w wysokości 40% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu w ciągu 3 dni roboczych. Pozostałą kwotę należy uiścić w dniu przyjazdu. Zadatek o którym mowa powyżej, winien być uiszczony na rzecz apartamentu w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej za pisemną zgodą Gościa. Zadatek winien być wpłacony w terminie określonym na przesłanym Państwu potwierdzeniu rezerwacji.
Płatność jest rozliczona rachunkiem zwykłym [paragon] lub fakturą vat. Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego ApartPark Baltic Home sp. z o. o.
Wpłaty prosimy kierować na numer rachunku bankowego ApartPark Baltic Home sp. z o. o. Konto bankowe: …………………………………………………………………. SWIFT: …………………………………. IBAN: PL ………………………………………………………………….
Rezerwacja nie zostanie dokonana skutecznie w przypadku braku wpłaty zadatku w określonym powyżej terminie, bądź braku środków na karcie kredytowej. Przekroczenie wyznaczonego terminu wpłaty zadatku może spowodować anulowanie wstępnej rezerwacji.
Informujemy, że zgodnie z Regulaminem ApartPark Baltic Home sp. z o. o. okres rozliczeniowy wynosi 7 dni, co oznacza że każdy Gość przebywający w apartamencie powyżej 7 dni jest zobowiązany do uiszczenia należności za wykorzystany pobyt i usługi w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia pobytu.
ApartPark Baltic Home sp. z o. o. zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do wystąpienia z prośbą do Gościa o podwyższenie wysokości zabezpieczenia kredytowego na Jego karcie kredytowej lub o wcześniejsze uiszczenie należności za usługi noclegowe. Korzystanie z dodatkowych świadczeń apartamentowych na zasadach „kredyt Hotel” (rachunek na pokój) jest możliwe wyłącznie po przekazaniu Recepcji prawidłowo wypełnionego i własnoręcznie podpisanego Dokumentu autoryzacyjnego umożliwiającego dokonywanie zamówień kredytowych („rachunek na pokój”) na usługi towarzyszące pobytowi Gościa. Wiąże się to z dokonaniem autoryzacji karty kredytowej / płatniczej.
Zmiana lub anulowanie rezerwacji
a) zmiana rezerwacji Chęć zmiany w dokonanej rezerwacji, Gość powinien zgłosić na piśmie do siedziby ApartPark Baltic Home sp. z o. o. z tym, że należy ją zgłosić nie później niż na 14 dni przed wyznaczoną w zamówieniu datą przyjazdu. Przy zachowaniu powyższego, ApartPark Baltic Home sp. z o. o. rozpatrzy proponowane zmiany i o decyzji poinformuje Gościa na piśmie W przypadku gdy zmiana w dokonanej rezerwacji nie jest możliwa, pozostaje ona w mocy. Istnieje możliwość anulowania rezerwacji, jednakże wyłącznie z ważnych powodów, uzasadnionych i udokumentowanych przez Gościa pisemnie.
b) warunki anulowania rezerwacji – w przypadku anulacji do 14 dni przed terminem przyjazdu Gość ponosi koszty wpłaconego zadatku, – przy anulacji poniżej 14 dni przed ustalonym terminem przyjazdu, Gość ponosi koszty w wysokości 60 % wartości zamówienia, – przy anulacji w dniu przyjazdu lub przy braku anulacji, Gość zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty za pobyt w rezerwowanym terminie, – możliwość przeprowadzenia anulacji bez ponoszenia przez Gościa obciążeń, istnieje jedynie w sytuacji gdy Gość wskaże nowego Klienta na ten sam apartament i w tym samym terminie. W takim przypadku Gość otrzyma zwrot wpłaconego zadatku, z potrąceniem kosztów operacyjnych w wysokości 150,00 PLN, nie wcześniej niż 7 dni po zakończeniu wynajmu osoby wskazanej, – w każdym przypadku anulacja zostanie potwierdzona przez B.H. na piśmie.
c) skrócenie pobytu Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji, a zatem wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu.
d) dane osobowe W trakcie dokonywania Rezerwacji Pakietu przez firmę Baltic Home sp. z o. o. Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych osobowych.
Dodatkowe informacje
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00, a kończy się o godzinie 11.00. “Check in” możliwy jest do godziny 23.00. Podane w cenniku ceny są cenami brutto. ApartPark Baltichome sp. z o. o. zastrzega sobie możliwość zmiany cen oraz stosowania odrębnego cennika dla okresów świątecznych, wakacyjnych i długich weekendów.
Cena pokoju zawiera (poza określonymi pakietami): – nocleg; – śniadanie w formie bufetu; – możliwość korzystania z bezprzewodowego Internetu na całym obiekcie apartamentowym.
Cena nie zawiera: – opłaty klimatycznej (6,20 PLN za dobę za osobę), – ewentualnego wynajmu parkingu na zewnątrz/w garażu, – obiadu(), – kolacji (), – obiadokolacji ().
Dzieci do 4 lat Pobyt w apartamencie: bezpłatnie.
Dzieci 4-12 lat Pobyt w apartamencie (w pokoju rodziców) 30% ceny. Dostawka dostępna tylko w Apartamentach dwuosobowych.
Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację regulaminu obiektu ApartPark oraz polityki prywatności.
Zapisz się na newsletter
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Baltic Home Sp z o.o., ul. Uzdrowiskowa 11/3, 72-600, Świnoujście Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .