Ogólne Warunki Rezerwacji Apartamentów Dla Klientów Indywidualnych w Apartpark Baltic Home sp. z o. o.

Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, płatności za rezerwację oraz ważności rezerwacji.

  1. Sposób dokonania rezerwacji

    Rezerwacji pobytu można dokonać poprzez:
    a) wypełnienie i podpisanie formularza rezerwacji na stronie internetowej oraz przesłanie go do recepcji w formie elektronicznej;
    b) przesłanie zamówienia rezerwacyjnego w formie pisemnej: listem poleconym, faksem lub w formie elektronicznej (e-mail); c) telefoniczne zamówienie pobytu;
    d) osobiste, pisemne potwierdzenie rezerwacji w Recepcji.

    Po dokonaniu rezerwacji, zgodnie z procedurą opisaną powyżej, recepcja Baltic Home sp. z o. o., ul. Uzdrowiskowa 11/3, 72-600 Świnoujście, NIP 855 15 31 507, REGON 320015086 w ciągu 48 godzin prześle na wskazany przez Państwa adres lub numer faksu potwierdzenie rezerwacji (z wyjątkiem przypadku opisanego w pkt. d powyżej), który winno zostać podpisany oraz odesłany zwrotnie. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie firmę rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa zadatku w wysokości 40% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu w ciągu 3 dni roboczych. Pozostałą kwotę należy uiścić w dniu przyjazdu. Zadatek o którym mowa powyżej, winien być uiszczony na rzecz apartamentu w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej za pisemną zgodą Gościa. Zadatek winien być wpłacony w terminie określonym na przesłanym Państwu potwierdzeniu rezerwacji.

    Płatność jest rozliczona rachunkiem zwykłym [paragon] lub fakturą vat. Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego ApartPark Baltic Home sp. z o. o.

    Wpłaty prosimy kierować na numer rachunku bankowego ApartPark Baltic Home sp. z o. o.
    Konto bankowe: ………………………………………………………………….
    SWIFT: ………………………………….
    IBAN: PL ………………………………………………………………….

    Rezerwacja nie zostanie dokonana skutecznie w przypadku braku wpłaty zadatku w określonym powyżej terminie, bądź braku środków na karcie kredytowej. Przekroczenie wyznaczonego terminu wpłaty zadatku może spowodować anulowanie wstępnej rezerwacji.

    Informujemy, że zgodnie z Regulaminem ApartPark Baltic Home sp. z o. o. okres rozliczeniowy wynosi 7 dni, co oznacza że każdy Gość przebywający w apartamencie powyżej 7 dni jest zobowiązany do uiszczenia należności za wykorzystany pobyt i usługi w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia pobytu.

    ApartPark Baltic Home sp. z o. o. zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo do wystąpienia z prośbą do Gościa o podwyższenie wysokości zabezpieczenia kredytowego na Jego karcie kredytowej lub o wcześniejsze uiszczenie należności za usługi noclegowe. Korzystanie z dodatkowych świadczeń apartamentowych na zasadach „kredyt Hotel” (rachunek na pokój) jest możliwe wyłącznie po przekazaniu Recepcji prawidłowo wypełnionego i własnoręcznie podpisanego Dokumentu autoryzacyjnego umożliwiającego dokonywanie zamówień kredytowych („rachunek na pokój”) na usługi towarzyszące pobytowi Gościa. Wiąże się to z dokonaniem autoryzacji karty kredytowej / płatniczej.
  2. Zmiana lub anulowanie rezerwacji

    a) zmiana rezerwacji
    Chęć zmiany w dokonanej rezerwacji, Gość powinien zgłosić na piśmie do siedziby ApartPark Baltic Home sp. z o. o. z tym, że należy ją zgłosić nie później niż na 14 dni przed wyznaczoną w zamówieniu datą przyjazdu. Przy zachowaniu powyższego, ApartPark Baltic Home sp. z o. o. rozpatrzy proponowane zmiany i o decyzji poinformuje Gościa na piśmie W przypadku gdy zmiana w dokonanej rezerwacji nie jest możliwa, pozostaje ona w mocy. Istnieje możliwość anulowania rezerwacji, jednakże wyłącznie z ważnych powodów, uzasadnionych i udokumentowanych przez Gościa pisemnie.

    b) warunki anulowania rezerwacji
    – w przypadku anulacji do 14 dni przed terminem przyjazdu Gość ponosi koszty wpłaconego zadatku,
    – przy anulacji poniżej 14 dni przed ustalonym terminem przyjazdu, Gość ponosi koszty w wysokości 60 % wartości zamówienia,
    – przy anulacji w dniu przyjazdu lub przy braku anulacji, Gość zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty za pobyt w rezerwowanym terminie,
    – możliwość przeprowadzenia anulacji bez ponoszenia przez Gościa obciążeń, istnieje jedynie w sytuacji gdy Gość wskaże nowego Klienta na ten sam apartament i w tym samym terminie. W takim przypadku Gość otrzyma zwrot wpłaconego zadatku, z potrąceniem kosztów operacyjnych w wysokości 150,00 PLN, nie wcześniej niż 7 dni po zakończeniu wynajmu osoby wskazanej,
    – w każdym przypadku anulacja zostanie potwierdzona przez B.H. na piśmie.

    c) skrócenie pobytu
    Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji, a zatem wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu.

    d) dane osobowe
    W trakcie dokonywania Rezerwacji Pakietu przez firmę Baltic Home sp. z o. o. Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych osobowych.
  3. Dodatkowe informacje

    Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00, a kończy się o godzinie 11.00. “Check in” możliwy jest do godziny 23.00. Podane w cenniku ceny są cenami brutto. ApartPark Baltichome sp. z o. o. zastrzega sobie możliwość zmiany cen oraz stosowania odrębnego cennika dla okresów świątecznych, wakacyjnych i długich weekendów.

    Cena pokoju zawiera (poza określonymi pakietami):
    – nocleg;
    – śniadanie w formie bufetu;
    – możliwość korzystania z bezprzewodowego Internetu na całym obiekcie apartamentowym.

    Cena nie zawiera:
    – opłaty klimatycznej (6,20 PLN za dobę za osobę),
    – ewentualnego wynajmu parkingu na zewnątrz/w garażu,
    – obiadu(),
    – kolacji (),
    – obiadokolacji ().

    Dzieci do 4 lat
    Pobyt w apartamencie: bezpłatnie.

    Dzieci 4-12 lat
    Pobyt w apartamencie (w pokoju rodziców) 30% ceny.
    Dostawka dostępna tylko w Apartamentach dwuosobowych.

    Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację regulaminu obiektu ApartPark oraz polityki prywatności.